Alla inlägg under oktober 2008

Av Agneta - 31 oktober 2008 13:12

ÄR HÄR...

Åkte ner i morse och hämtade den :P

Bilder kommer

Av Agneta - 30 oktober 2008 23:40

Sitter här i sängen nu och väntar på att dennis ska komma hem från jobbet. Han skulle jobba lite övertid.

Har suttit och kollat på internet om playstation 2 :D

Hoppas vi kan köpa ett sådant i morrn när vi åker ner till Umeå.


Ska hämta hem BILEN ska bli så kul att köra den och få hem :p

Nu har vi en -07 (Maja) en -08 (Ktm 530) och en -09 (subaru outback)

ska bli så spännande.


Nä nu är det dags att sova för vi skulle nog åka vid 7 för Dennis börjar jobba 14,00 så fraam och tillbaka kommer det bara bli.

Av Agneta - 29 oktober 2008 21:57

I dag har vi varit i stan, Jag, mamma, maja, emele och anna.

Vi var och hälsade på Anki, Alvin och kasper...Var så länge sen man såg dom så det var kul.

Annars har vi bara varit uppe hos mamma idag och ätit mat för att sedan åka hem och invänta klockan för att det skulle bli sovdags :) och lite lugn o ro för mig :D


Maja var på dagis i dag så hon var nöjd när vi åkte in och fick sova.

Var på en massa affärer så man blev lite shopsugen men lyckades hålla mig.


Nu är det bättre och tror inte det är nå fel.

Allt kommer att bli bra, känns så.



Av Agneta - 28 oktober 2008 21:11

Sitter nu och tittar på desprate housewifes och väntar på att dennis ska sluta jobba och komma hem.

Annars har jag inte gjort så mycket.


Lycka till mamma!


Måste prata igenom o få svar!

Av Agneta - 28 oktober 2008 18:37

Jobbat idag..

Gick väl bra men har en massa att tänka på :(

Vill bara må bra och inte så här...Känns som att man bara vill ligga i sängen o varken äta eller dricka nått...

Varför ska det vara så här??


Älskar dig maja o dennis

Av Agneta - 27 oktober 2008 22:02

Uppe hos mormor i dag.

Hon kom förbi när hon slutade jobba så då tog hon o moster bilen så vi gick upp för att Maja skulle sova.

Väl uppe så bakade jag en mazarinkaka som vi fikade till 2 fika. Sedan passade jag på att vila när mormor fick besök och hade maja så det var skönt, har som inte varit på topp i dag känt mig sjuk och nere men nu är man bara småsjuk också ska man jobba i morrn, hoppas det går bra.

Nu sitter man här och väntar på att pappa ska höra av sig och säga att han är på väg hem så man kan gå och lägga sig. Är så trött fasten jag hunnit med att sova två gånger idag.


Av Agneta - 26 oktober 2008 20:59

måste man tänka till och höra sig för.

Men varför funkar det inte, skulle vara bra.

Känner att detta var tråkigt att tänka på men men...


I mitt hjärta fanns ett hål men du lyckades fylla igen det och gjorde det helt för mig.

Aldrig någonsin har jag ångrat detta, vad skulle jag vara utan dig och det vi har. Ibland eller jämt tänker jag på hur tur jag har som fått dig o ingen annan kan njuta av dig, känns själviskt men skulle inte klara mig utan dig. Du är mitt allt o jag hoppas du förstår det!


Älskar dig Dennis och vi den lilla familjen!

Av Agneta - 25 oktober 2008 21:06

..Nått nytta idag? Låt mig tänka efter!! Hhmmm?!

Steg upp och gav Maja frukost, sedan tog vi och gick upp till mamma (vi har ju ingen bil så då måste man ju gå)  för att dricka kaffe och fika.

Var tänkt att vi skulle till stan men det slapp vi :P

hem och gav maja lunch och sedan var det dags att mysa ner Maja i vagnen och gå en promenad tills hon somnade vilket hände ganska fort, hann inte ens till affärn :)

Sedan bar det i väg hemmåt igen där vi började elda upp lite papp/kartonger som vi hade...Dags att börja rensa upp lite skrot som bara låg.

Annars har vi lekt och varit ute måste ju passa på att vara ute när det var någorlunda bra väder.


Pappa hade tagit på sig taxi passning och som vanligt när ha gör det så blev det körning...Han åkte hemifrån kl 14,30 och var hemma 18,30 så man fick inte se till han mycket idag :( bättre lycka i morrn kanske...

Fick ju faktiskt ROSOR av han när han kom hem :P Mitt HJÄRTA du är mitt allt..


Nä ska titta på filmen som går på tv nu medans pappa tittar på film nere i källaren med stefan.

Ovido - Quiz & Flashcards